|
Dodací podmínky
Využijte výhod sdružených objednávek!
Na Vašem pracovišti či v sousedství je Vás zajisté více a jste
v neustálém kontaktu.
Můžete se domluvit a objednat si prací prášky a další výrobky z naší nabídky
najednou.
Získáte tím:
Nárok na dovoz výrobků zcela zdarma až do domu (na pracoviště) při objednávce již od 1000 Kč.
|
- Vzhledem k naší široké zákaznické obci Vám můžeme garantovat dovoz ve Vámi označeném kalendářním týdnu!
- Pokud uvedete Váš telefonní kontakt, spojí se s Vámi náš dispečer (-ka) a zpravidla 1-3 dny před návozem
s Vámi telefonicky domluví vyhovující způsob a čas předání zboží.
- Posádka, která rozváží objednané zboží, Vám automaticky zavolá zhruba hodinu před dovozem, aby naposledy
upřesnila čas a místo dodání. Nemusíte tedy netrpělivě čekat a budete mít přehled o téměř přesném
čase doručení.
- Objednávky od 1000 Kč Vám přivezeme našimi vozidly EFEKT akčně ZCELA ZDARMA!
- Objednávky od 500 do 1000 Kč Vám přivezeme našimi vozidly EFEKT s dopravním poplatkem 69 Kč.
- Objednávky do 500 Kč Vám přivezeme našimi vozidly EFEKT s dopravním poplatkem 89 Kč.
|
- Objednávky od 1000 Kč do 2000 Kč Vám doručí kurýr PPL v balíku/-cích expresně do 2–3 dnů
s dopravným 49 Kč.
- Objednávky od 500 do 1000 Kč Vám doručí kurýr PPL v balíku/-cích do 2–3 dnů s dopravným 89 Kč.
- Objednávky do 500 Kč Vám doručí kurýr PPL v balíku/-cích do 2–3 dnů s dopravným 119 Kč.
Platební podmínky
1. Platba v hotovosti
Při převzetí zboží. Zboží Vám přiveze a hotovost převezme zaměstnanec firmy EFEKT nebo kurýr PPL.
2. Platba předem - Proforma faktura
Převodem na bankovní účet. V případě platby předem Vám bude po přijetí Vaší
objednávky zaslána (poštou nebo emailem) obratem
Proforma faktura, kde budou uvedeny veškeré informace pro převod. Po úhradě a
připsání částky na náš účet bude Vaše zboží zařazeno
do rozvozu.
(Připsání platby na náš účet může trvat 2-3dny)
Číslo účtu: 107-3940790237/0100 Komerční banka, a.s.
3. Pro státní instituce
Možnost platby převodem se splatností (dle předchozí dohody).
4. Platba bankovní kartou
AKCEPTACE TĚCHTO PLATEBNÍCH KARET
|
Vrácení zboží ve 14-denní lhůtě od 1.1.2014
Jak postupovat, když zakoupené zboží pro vás není to pravé a chcete ho
vrátit v zákonné 14denní lhůtě?
V případě, že jste spotřebitel, máte dle § 1829 občanského zákoníku (zákon
č. 89/2012 Sb.) právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, a to do 14
kalendářních dnů od data převzetí zboží. Nárok máte i v případě, že
objednávku učiníte po internetu.
V případě, že nejste spotřebitel, tedy zboží nakupujete v rámci své
obchodní či podnikatelské činnosti (o čemž rozhoduje uvedení IČ na
nákupním dokladu), právo na odstoupení vám nevzniká, neboť zákon tuto
možnost neuvádí.
Reklamační řád
Uplatnění Vaší reklamace se řídí tímto reklamačním řádem platným od 1. 1. 2023:
Vážení zákazníci,
nově máme zákonnou povinnost (dle nařízení EU a ČR) Vás informovat, že:
Subjekt mimosoudního řešení sporů
Ve smyslu § 14 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů informujeme spotřebitele, že subjektem mimosoudního řešení sporů věcně příslušným pro námi nabízené, prodávané, poskytované nebo zprostředkované výrobky nebo služby je Česká obchodní inspekce, internetová adresa: www.coi.cz.
GDPR – Ochrana osobních údajů
Prohlášení o zpracování osobních údajů
Správce osobních údajů, společnost EFEKT Česká republika s.r.o., Těšínská 565, 735 42 Těrlicko, IČO: 29458676 (dále pouze jako „správce“)
vydává v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen jako "GDPR") Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 toto prohlášení:
1. Vymezení pojmů
Osobní údaj. Osobním údajem je každá informace o fyzické nebo právnické osobě, díky které lze tuto osobu přímo či nepřímo identifikovat. Za osobní údaje jsou považovány: jméno, adresa, IČ, DIČ, telefonní číslo, e-mail, fotografie, kamerový záznam, IP adresa.
Citlivý údaj. Zvláštní kategorie osobních údajů, které vypovídají o rasovém či etnickém původu, politických názorech, náboženském vyznání či filozofickém přesvědčení, členství v odborech, zdravotním stavu či o sexuálním životě nebo sexuální orientaci fyzické osoby. Společnost EFEKT Česká republika s.r.o. tyto údaje neshromažďuje!
Správce údajů. Správcem údajů je subjekt, který určuje účely a prostředky zpracování osobních údajů a za zpracování odpovídá. Správcem údajů v tomto případě je EFEKT Česká republika s.r.o.
Zpracovatel údajů. Třetí subjekt, který na základě smlouvy pro správce zpracovává předané osobní údaje subjektů údajů.
Subjekt údajů. Subjektem údajů je fyzická nebo právnická osoba, jíž se osobní údaje týkají.
Oprávněný zájem. Oprávněné zájmy správce se mohou stát právním základem zpracování osobních dat za předpokladu, že nepřevažují zájmy subjektu údajů. Zpracování osobních údajů pro účely přímého (direct) marketingu správce v mezích legitimního očekávání je považováno za zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu. Pro tento právní základ souhlas není potřeba.
2. Rozsah zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
3. Zdroje osobních údajů
- přímo od subjektů údajů
- veřejně přístupné rejstříky, seznamy a evidence (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík apod.)
4. Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování
- adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (např. kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa apod.)
- popisné údaje (např. bankovní spojení)
- další údaje nezbytné pro plnění smlouvy
- údaje poskytnuté nad rámec příslušných zákonů zpracovávané v rámci uděleného souhlasu ze strany subjektu údajů (zpracování fotografií, použití osobních údajů za účelem personálních řízení aj.)
5. Kategorie subjektů údajů
- zákazník správce
- zaměstnanec správce
- dopravce
- dodavatel služby
- jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci
- uchazeč o zaměstnání
6. Kategorie příjemců osobních údajů
- servisní střediska
- finanční ústavy
- zpracovatel
- státní aj. orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy
7. Účel zpracování osobních údajů
- účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
- jednání o smluvním vztahu
- plnění smlouvy
- ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob
- archivnictví vedené na základě zákona
- výběrová řízení na volná pracovní místa
- plnění zákonných povinností ze strany správce
- ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů
- zjišťování spokojenosti s nákupem
Spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků. Proti zasílání e-mailových dotazníků můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
8. Způsob zpracování a ochrany osobních údajů
Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u osobních údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technicko-organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů.
Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.
9. Doba zpracování osobních údajů
V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách či v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.
10. Poučení
Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů.
V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje:
- subjekt údajů udělil souhlas pro jeden či více konkrétních účelů
- zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů
- zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje
- zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby
- zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce
- zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů
11. Práva subjektů údajů
1) V souladu se čl. 12 GDPR informuje správce na žádost subjektu údajů subjekt údajů o právu na přístup k osobním údajům a k následujícím informacím:
- účelu zpracování
- kategorii dotčených osobních údajů
- příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny
- plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy
- veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud nejsou získány od subjektu údajů
- skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování
2) Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- Požádat správce o vysvětlení
- Požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů.
- Je-li žádost subjektu údajů podle odstavce 1 shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav.
- Nevyhoví-li správce žádosti subjektu údajů podle odstavce 1, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů.
- Postup podle odstavce 1 nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo.
- Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
|
|